27.04-30.04
STEM тиждень!!!
Пропоную роздивитися будівництво метро для розуміння наскільки важливі теми з геометрії ви вивчили.
Перший етап будівництва є створення креслення.Далі вимірюють довжину та висоту екскалатора.Це робиться просто-прикладають прямокутний трикутник, вимірюють катети(висоту і довжину викопаної ями) і за теоремою Піфагора шукаємо довжину екскалатора(гіпотенузу).
Розташовуючи екскалатор користуються косинусами і синусами.В будівництві екскалатора приймають участь математики, архітектори,електрики і дизайнери.
Архітектуру часто називають дочкою геометрії.
Пропоную:
- розглянути п'ять хмарочосів використовуючи доповнену реальність, звернути увагу на їх геометричні форми, посилання на хмарочоси :
- завантажте додаток https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dmatsokin.skyscrapers
на планшет або смартфон;
-увімкніть додаток, наведіть камеру на зображення хмарочоса(або роздрукувати, або на екран компьютера) і побачите 3Д зображення на екрані планшета або смартфона.
- мені на пошту u4akina@gmail.com 2 фото з різними 3Д хмарочосами разом з вами, їх можна брати на руки і трішечки рухати.
Робота оцінюється в 12 балів.
Завдання для учнів 8а класу (геометрія 28-30.04)
1. Переглянути на
платформі gios відео лекцію, опрацювати опорні схеми до теми « Подібність
фігур» урок «Властивість
медіани та бісектриси трикутника»
2. Пройти на платформі
тестування по даній темі
Завдання для учнів 8а класу (алгебра 27-30.04)
1. Переглянути на
платформі gios відео лекцію, опрацювати опорні схеми до теми «Перетворення
ірраціональних виразів»
2. Пройти на платформі
тестування по даній темі
Немає коментарів:
Дописати коментар